Call-center

Kategorie: Dienstleistungen: Call-center:


 Call Center Solutions

Preis: 3.99 EUR
Versandkosten: 0.00 EUR Sofort per Download lieferbar

Artikelbeschreibung:
Studienarbeit aus dem Jahr 2002 im Fachbereich Informatik - Wirtschaftsinformatik, Note: 2, Duale Hochschule Baden-Württemberg, Stuttgart, früher: Berufsakademie Stuttgart (Wirtschaftsinformatik), Sprache: Deutsch, Abstract: Seit Beginn der 70er Jahre wurde über eine Möglichkeit nachgedacht wie man die Datenwelt des Computers mit der Kommunikationswelt des Telefons verbinden konnte. Seit Anfang der 80er wurden erste CTI1 Lösungen auf IBM Mainframe Rechnern realisiert. Ziel dieser Lösungen war es den Zeitaufwand beim Verbinden für die Mitarbeiter eines Unternehmens und die Anrufer zu verkürzen. In den letzten 20 Jahren hat sich die Integration von Telekommunikationswegen in die Welt der Datenverarbeitung sehr rasch weiterentwickelt. Durch die wachsende Bedeutung der Kundenbetreuung und ständig wachsende Serviceleistungen, wurde die Nachfrage nach effektiven und benutzerfreundlichen Lösungen bei der Kombination von Telefon und Datenverarbeitung immer grösser. Die stetige Entwicklung führte zu den CTI basierten Call Center Lösungen von heute. Aufgrund der sich schnell ändernden Marktanforderungen, hält der Prozess der Weiterentwicklung kontinuierlich an.



 Call Centers For Dummies

Preis: 15.99 EUR
Versandkosten: 0.00 EUR Sofort per Download lieferbar

Artikelbeschreibung:
Tips on making your call center a genuine profit center In North America, call centers are a $13 billion business,employing 4 million people. For managers in charge of a call centeroperation, this practical, user-friendly guide outlines how toimprove results measurably, following its principles of revenuegeneration, efficiency, and customer satisfaction. In addition,this new edition addresses many industry changes, such as the newtechnology that´s transforming today´s call center and thelocation-neutral call center. It also helps readers determinewhether it´s cost-efficient to outsource operations and looks atthe changing role and requirements of agents. * The ultimate call center guide, now revised and updated * The authors have helped over 60 companies improve theefficiency and effectiveness of their call center operations * Offers comprehensive guidance for call centers of all sizes,from 20-person operations to multinational businesses With the latest edition of Call Centers For Dummies,managers will have an improved arsenal of techniques to boost theircenter´s bottom line.



 Call Centers For Dummies

Preis: 15.99 EUR
Versandkosten: 0.00 EUR Sofort per Download lieferbar

Artikelbeschreibung:
Tips on making your call center a genuine profit center In North America, call centers are a $13 billion business,employing 4 million people. For managers in charge of a call centeroperation, this practical, user-friendly guide outlines how toimprove results measurably, following its principles of revenuegeneration, efficiency, and customer satisfaction. In addition,this new edition addresses many industry changes, such as the newtechnology that´s transforming today´s call center and thelocation-neutral call center. It also helps readers determinewhether it´s cost-efficient to outsource operations and looks atthe changing role and requirements of agents. * The ultimate call center guide, now revised and updated * The authors have helped over 60 companies improve theefficiency and effectiveness of their call center operations * Offers comprehensive guidance for call centers of all sizes,from 20-person operations to multinational businesses With the latest edition of Call Centers For Dummies,managers will have an improved arsenal of techniques to boost theircenter´s bottom line.



Domestic Call Center Outsourcing Services Business Support Services Answering Services E-commerce inbound and outbound contact support.
http://www.vcaretec.com/
 VCARETEC


How to Start a Call Center. Starting a call center business can be an effective way to earn income while operating your own business. It is possible to run ...
https://www.wikihow.com/Start-a-Call-Center
 WIKIHOW


Centre d'appel Service téléphonique Réceptionniste à distance
http://www.gortl.com/
 GORTL


Abkürzungen Begriffe Erklärungen rund um Callcenter (bzw. Call Center)- Begriffe.
http://www.peterkleemann.de/ccabc.html
 PETERKLEEMANN


Als Callcenter (von en: call centre call center ; dt. ?Telefon-Beratungszentrum?) oder Customer-Care-Center (zu dt. ?Kundenberatungszentrum? oder ...
https://de.wikipedia.org/wiki/Callcenter
 WIKIPEDIA


Deutschlands Call Center Suchmaschine. Das Spektrum der Call Center lässt sich sehr gut mit dem der Automobilindustrie vergleichen. Da gibt es den VW Polo ...
http://www.call-center.ag/
 CALL-CENTER



Der Kluge lässt sich belehren, der Unkluge weiß alles besser.